åter.

undrar om man ska ta upp det här lite igen eller inte....gör ett försök.
saknar ibland detta...det bästa sättet att ösa ur sig alla känslor på vilket sätt man vill. men jag tänker inte skriva så mkt som vanligt här för då är det aldrig någon som hör av sig. då tycker folk det duger med att följa mitt händelserika liv här. inte för att jag pratar med så många annars heller...men man kan ju låtsas att nåt är intressant.

mestadels består dagarna av - jobb. mat. lek & tv. nattning. egentid som jämt spenderas vid tv:n. måste antingen slita mig från tv:n för att få pyssla. måste slita mig från kvällsmys med ebba och börja promenera lite då och då. usch jag har dålig karaktär.

ihelgen rörde jag iaf lite på mig. promenad till och från stan med familjen. på söndagen var vi ute och höststädade lite. var på villa- & hälsomässa som jag blev lite impad av..det jag hann med iaf.

annars arbetar hjärnan på högvarv fast jag tror den snarare har kortslutning nu. för jag orkar inte tänka på detta nåt mer - framtiden. som vanligt löser sig saker men den här gången vill jag att det redan skulle vara löst!

din kommentar
från: Anna

Hej kompis!



Mmm visst är det nog lite så att skriver man i bloggen så håller sig folk uppdaterade ändå och behöver inte höra av sig lika mkt. Ner för bloggandet och fram för mer verklighetstid/kvalitet-tid tillsammans :)



Men samtidigt är det ju så att dagarna rullar på så förbenat snabbt och man har sina rutiner och vips går tiden och då känns det rätt bra att smygläsa om vännernas liv i text emellanåt...hihi!



Idag fick jag ett besked om att jag den 29:e december blir arbetslös och just nu känns det som att jag oxå vill att framtiden ska vara löst redan nu!!



Men det kommer att lösa sig för oss, vi är ju riktigt bra :)



Kram vännen!!!

från: anki.

Ja men absolut håller jag med dig Anna, det är ju kul att följa vänners liv utan att behöva höras varje dag. Bloggar är ju toppen på det sättet!



Gu va tråkigt att det blev så!! Men det löser sig och det kommer gå strålande för dig! Och du...jag får ju förmodligen också gå då så då har vi varandra =)



Kramisar!!

2009-09-29 @ 19:21:18
från: Anna

Hej!



Har missat att du svarat på min kommentar här i inlägget, så jag läste det just nu.



Ja då har vi varandra om du går samma öde tillmötes som mig.. Tillsammans blir man stark :)



Kramkram!!!

2009-10-10 @ 22:05:47
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback