välkommen till lägenhetsregistret....

supporttid....först ringde det en massa..lugnare nu. skapligt skönt att börja 13.15. bara att få bryta dagtidsmönstret. kommer bli lite tråkigt att komma hem kl. 20.30 och sen börja jobba i morrn bitti...men men..snart är det helg!

helgen som var: lugn! seg familj...var på bakluckeloppis...å hälsa på lina & klara. kikade på grannarna som sysslade med konstigheter och såg film. "in the electric mist"...hade spikmatta min onda kropp så jag somnade. ingen höjdarfilm. "gran torino" däremot var grym!!! å så igår...."marley & me". har precis läst boken och stortjutit. såg filmen och stortjöt. inte för att filmen var så bra i sig..men just det där med hunden klämde på en känslig nerv hos mig! uhh......

nä surfa på lite fler olika sidor på jobbtid...lr spela....
http://www.kalaaleq.com/napatoq.swf
klicka på start och styr försiktigt med musen...om gubben börjar vingla åt höger ska du dra musen åt vänster för att räta upp honom.
Lycka till!

din kommentar
från: Anita

Jasså, det går att hitta roliga saker på arbetstid! Det gick faktiskt att göra roliga saker på arbetstid oxå. Kom 57 meter. Kramis till dig/AP

2009-09-02 @ 13:01:47
från: anki.

Oj!! Jag har bara lyckats med 39 meter jag ;) Kram!!

2009-09-03 @ 20:44:58
från: Anna

Hej!



Tack för omtanken vännen!!



Ja himla skönt att allt gick bra å att det är över, nu kan jag pusta ut ordentligt..haha!



Å gud va dagarna, veckorna och tiden bara rusar iväg, vi måste se till att få ihop den där dejten snart :)



Va gör du på torsdag efter jobbet eller fredag eller helgen nästa vecka? Tänkte om nån dag där passar dig för en träff?



Å sen nån gång kanske vi kan bege oss ut på lite höstshopping å kanske hitta lite nytt snyggt :)



Kram å ha en mysig helg du med!

från: Anna

Hej!



Jamen lördag låter alldeles utmärkt!!! Nån särskild tid du har önskemål om?



Kramis så länge!

2009-09-08 @ 16:46:39
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback