First date.

Igår kuskade vi runt med stackars farfarn för att få lite hjälp att köpa tak till sovrummet. Hem kom vi med ett tak iaf. Ebba lämnades kvar på Ljungan för lite semester. Hemma och försökte sova bort huvudvärk i kökssoffan på altan. Sen cyklade Helena & jag på en liten loppisrunda och vidare för att plocka upp Lina på jobbet. Det enda gratis vi tiggde åt oss denna gång var vatten (betydligt mer varuprover förra ggn) och jag hittade piller mot halsbränna som jag får ta, verkar som att de funkar å!

Virre kom och vi var på Charlys och åt och skrattade!! Mkt trevligt!! Till Hemmakväll för att se om jag kunde köpa HP & Halblodsprinsen eftersom A nu läst ut den också...hittade för 139 kr...vände mig om och hittade den som begagnade outletfilm för 19 kr. Nöjd cyklade jag hemåt!!

A fick ett samtal på mobilen och han lät väldigt knasig när han pratade och jag var rätt nyfiken. Det var från "Annika som undrade om han visste vem hon var". Nä de kom han inte riktigt på...Jo, de hade tydligen pratat med varandra på sajten First Date och nu hade hon vågat ringa. Stackars stackars tjej....som äntligen vågat ringa å så var det till fel kille (förhoppningsvis för min del då...) Jaja, vi skrattade gott åt det iaf!!

Nu ska jag göra nåt vettigt kanske medan jag ännu känner mig smidig och halsbrännan håller sig borta....

din kommentar
från: Anna

Jag läste ut Halvblodsprinsen nu i sommar, boken var bra, men jag blev besviken på filmen.


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback