Förlåt.

En offentlig ursäkt till alla som har under de senaste veckorna träffat mig och som under de kommande två månaderna kommer att göra det. Min hjärna har totalt kopplat från. Fröken kontrollfreak har tagit semester och låtit nån slapp jäkel ta över som knappt vet vad hon heter. Är så flummig och man kan inte lita på att man får något svar av mig om man pratar med mig. Dock blir jag ytterst glad om nån orkar umgås med mig trots detta.

Tillägg till det hela är att en enorm trötthet har tillkommit. Jag är sjukligt trött konstant, ungefär som man är i början av grav. Blir väl så när man måste vara vaken ett par timmar per natt. Jaja hur som...nu vet ni hur det är och att jag inte försöker undvika någon eller var otrevlig. Jag bara är sån här....


din kommentar
från: Helena

Som sagt... Jag är ju likadan. Får väl hålla en tumme för att hjärnan faller på plats när jag börjar jobba igen.

2010-08-08 @ 13:46:04

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback