Loppshop.

Igår fick jag möjlighet att sälja lite skit på loppis i Bro! Hade tre kartonger färdiga för loppis, gick väl en del grejs iaf. Gårdsinnehavaren hade en helt hus fullt med prylar, samt partytält & uterum...fortsättning idag och nästa helg!! Jättemkt fina skor, men för små för mig & billiga möbler...fyndade jag också och blev VÄLDIGT nöjd med dessa för 25 kr....




Tycker att de är så roligt med loppisar, mest för folket som kommer och pratar! Å de som är nöjda för att ha handlat typ 10 grejer för max en hundring.

Ebba & jag var och hälsade på Jenny & Anna på deras loppis, spännande med en hel drös höns & tuppar på en riktigt mysig gård!!

Efter att ha stått/gått hela dagen var det inte nån del i mig som inte gjorde ont! Läkte detta med Andreas tacopaj, chips & film! Påven Johanna...helt ok...men som vanligt LÄS BOKEN om du ska välja något!! Läste den för typ 8 år sen och blev smått förvånad att de gjort film på den. I förrgår såg vi Snabba cash....inte särskilt impad, den var verkligen medelmåttig, och igen....inte som boken!!


din kommentar
från: Helena

Åhå, finns Påven Johanna som film. Ny..?

2010-08-01 @ 18:30:56
från: anki.

Japp såg den i reklamen från hemmakväll så den måste kommit ut nyligen!

2010-08-01 @ 19:39:14
från: Anna

Ja visst är det så mysigt med loppis, mest för allt trevligt folk som du säger :)



Ett billigt nöje...hihi! Och det biter sig fast det här med att ha loppis, det är verkligen skoj! Attans att jag jobbar den här lördagen, men sen kommer vi köra 2 lördagar hos Jenny igen :)



Sen är det ju superskoj att få fynda själv också, och spännande att få rota i andras grejer...haha! Man vet aldrig vad man kan hitta :)



Gud vilka fina, är det plåttavlor du fyndat?! Verkligen charmiga!



Puss & kram på er!!!

från: anki.

Ja jag såg att hon skrivit att ni skulle ha två ggr till, skoj!!!!



Japp det är plåttavlor, tror de kommer från USA enligt prislapp på baksidan, hoppas att de är så så de känns lite orginella =)



Kramis kramis!!

2010-08-02 @ 13:14:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback