blaa blaa..

undrar om det här är världens segaste dag någonsin? eller är de jag som är seg?

ebba fick vara hemma från dagis. ett tag lyckades hon roa sig själv riktigt bra. jag hann baka & plocka lite. det här huset kommer ju vara städat för jämnan om jag ska gå hemma på det här viset. måste alla männskor jag känner ha ett jobb och vara upptagna hela dagarna? hihi

tror jag är i en liten gnällsvacka va? öhh skärpning! man har väl bara sig själv att skylla om man känner sig lite ensammen! eg trivs jag ju med det men jag kan ju inte komma mig för med något nu. vet inte vad det är med mig. jag har ju massa projekt jag skulle kunna ta tag i.

projekt matlagning börjar nu då....kycklingklubbor & potatisklyftor...bör väl fixa sig själv i ugnen?! har skvimpat på lite egenhändigt gjord marinad.

din kommentar
från: Helena

JAG är ju hemma mer än halva veckan :)

Å Tröttnar du på att städa där hemma kan du ju alltid få städa lite här hemma :)

2010-02-10 @ 23:23:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback