blir det nå vår?

NU RÄCKER DET!!!
med snö.
Inte med OS-medaljer dock....igår var det så spännande när Anna Haag körde så jag stod framför tvn & skrek på upploppet. Ikväll blir det Mello & skidor...roligt när det är lite på tvn!! Men kan ju ändå bara vara inne och mysa när det är sånt oväder ute.

Var till tandläkarn igår. Gick bättre än förväntat även om jag sovit dåligt och spände mig hela tiden. Nu är all tandsten borta och det är lycka!! Fick min belöning sen när Ebba & jag var till mammas jobb och hämtade Pandurogrejer vi beställt på rea. Massor med skoj!!
På kvällen var jag & åt med mina tjejer på Mulligans igår, roligt även om vi nog var trötta allihopa! *tack tack*.

Idag var det gympa, hela familjen på plats. Tog ett par veckor men den här gången vågade lilla fröken hänga i ringarna! Hon var stolt över sig själv sen, kullerbyttor har hon lärt sig att göra själv också. Det övas flitigt i vår säng...


din kommentar
från: Tina

Ahh duktiga tjejjen då!! Ja för Maxen vart det inge gympa igen stackarn, han har en envis och hemsk hosta plutten.


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback