på plats på stjärnan.

tur att jag hade en bra chef på proffice som fixade nytt papper på nån minut. hoppas det kommer hemskickat fort å. tack för det iaf!

hälsade på lina & klara igår och fick se på papper från hc (som inte vi fått) att det var dags för svinflunsaspruta nr 2 för ebba. så det var bara att åka till sjukhuset på en gång det. gick strålande. några tårar men får man ett klistermärke löser sig allt.

hört att många blir sämre av den sprutan men som tur var kom det ingen feber så idag fick hon äntligen gå på dagis! började med att byta avdelning. barnen var så söta å skrek heeeej ebba. jag fick en puss & kram (rätt ovanligt för att vara henne) och sen sprang hon i väg och lekte. skönt! nu ska birk komma och vara med mig!! ska kanske försöka mig på att söka något jobb....fast det kliar lite i pysselfingrarna...


din kommentar
från: Helena

Vad mysigt med ett så'nt välkomnande på dagis :) Å med ett så'nt avsked för mamman... ;)

2010-01-20 @ 21:42:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback