ska de va så j*^#% svårt?

jag är arg!

arbetsgivarintyg är inte svåra att skriva. det brukar gå fort bara folk får tummen ur.

tjatat och tjatat på proffice för att få det. det är så många som slutat så det tar lite extra tid. jaha men jag behöver få igång a-kassan..de brukar sega i sin tur.

tjatade igen förra veckan och de säger på huvudkontoret att det ska vara i postlådan nästa dag. ICKE! men i fredags kom det. tog ju bara 4 veckor efter jag slutat!

kopierade och skulle skicka i väg idag. upptäcker att det står fel!! stor jättesuck!!!! så nu är det bara att börja om med tjatet.

ska det vara så jävla svårt!! jag behöver de få kronor jag kan få!!

din kommentar
från: andreas

jag vill också ha de där pengarna! =)

2010-01-18 @ 18:37:45
från: Anna

Vafan - sån där ignorans från myndigheter blir man GALEN av!!!



Ska det va så, vavava???



Hoppas du ger dem på "moppo" ännu en gång och skäller ut dem ordentligt så de fattar att det är livsviktiga grejer de håller på med även fast det i deras ögon kanske bara är en bit papper av föga värde.



kram vännen!




skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback