Bästa tjejen.

Tack snälla snälla ni som kommenterat förra inlägget!!! Skönt att höra hur det funkar hos andra och få lite idéer.

Vi hade pratat om att ställa in en stol och idag var det Ebba som nästan propsade på det! Hon valde en pall så jag kunde sitta bredvid sängen och läsa. Sen frågade jag om hon ville somna själv om jag tittade till henne. Gick in efter en stund och där sussade hon så gott!! Sötaste!!!

Har ju aldrig haft problem med hennes sovrutiner..men jag vill inte att hon ska hamna åt sidan för lillebror..men jag håller tummar för att det fortsätter så här! Är A hemma kommer det förstås inte kännas som nåt problem, men när han jobbar em får man ju ta 5 kvällar i rad och det kan ju bli ovant med två st. Vi nattar ju varannan kväll så gott det går!

Skulle hitta på nåt skojs med Karin idag, Furuvik var planen men den ställdes in pga regnandet och det blev pärlplattebyggande vid köksbordet ist, funkade ju fint!! Igår var vi och hälsade på Angelica, Ella & Thyra hela em, Ebba hade så roligt så roligt och lekte läääänge och nästan hela tiden superbra. Dock är jag förvånad över hennes tilltag mot stackars T...hur som, tack för en toppeneftermiddag!

Tittade klart på Lost på kvällen, skönt att ha det överstökat. Känner mig precis lika Lost nu fast det är slut som det kändes för någon säsong sen!! Ikväll ska herrn på bio, har konstaterat att det inte är nåt för mig nå mer...så han kan gott gå när det erbjuds sällis. Själv ska jag leta på en frystejp.....

din kommentar
från: Helena

Härligt att det funkar fint & att Ebba är nöjd. Är nog roligt att få vara med & bestämma lite hur det ska vara oxå, tex välja pall osv.

2010-07-29 @ 22:08:15
från: Angelica

tack själv!!!! måste ses snart igen =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback