Fortfarande på vift.

Still alive! I Fliseryd sen i torsdags kväll...har inte gjort mkt på dessa dagar,bada lite pool igår. Idag har jag mest suttit...å inte gjort nåt...det har regnat,åskat & blixtrat. I morrn bitti blir de hemfärd, känns nu att borta bra men hemma bäst. Hemlängtan..nästan så jag längtar efter katterna fast jag mest skäller på dem där hemma.

din kommentar
från: Anna

Javisst är uttrycket "borta bra men hemma bäst" utomordentligt sant :)



Ja vi bestämde oss för en sommarloppis! Kom å hälsa på med Ebba om du vill! Jenny har ju både höns, kaniner och marsvin, å vovvarna förstås :). Det bjuds på saft å gott!



Men ifall du undrar så är jag fortfarande inställd på höstloppis på Spiken med dig :) Du vet jag har ju grejer till tusen så tar det här slut så har jag ju massor mer hemma tills vår tur...hihi!



Kramis!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback