Hämtade älskade lillfia.

Åkte mot Hedesunda igår för att hämta hem lilltroll, mötte upp dem i centrum där det var loppis. Kan tala om att Ebba var smått förvånad nät vi dök upp och sen en väldigt väldigt kramig tjej. Härligt att verkligen sakna varandra så och sen få bli överlyckliga av att träffas. Även om det är så varje dag så känner man inte känslan på samma sätt!

Eftersom jag blivit en snålis och tycker att alla kläder är så dyra, speciellt reakläder som jag tänkt hitta åt lillebror blev jag mycket nöjd med dagen när vi hittade allt detta för lite drygt en hundring. Mamma hade handlat lite först och sen hittade jag en del, och dessutom betalade snälla mamman!! Det var så fräscha kläder och vissa till och med oanvända! Filten i bakgrunden köpte jag på semestern på en jättemysig affär så den är helt ny.



Å jag som sa häromdagen att jag gärna går på loppis men aldrig har köpt kläder...

Sen var vi i stugan ett par timmar och slöade och sen tog med oss en tröttfia hem som var väldigt väldigt nöjd med sin semester hos bästa mormor och morfar!!!! Tack igen säger vi!!


din kommentar
från: felicia

SV. tack! kul att höra :)

från: Anonym

Det är vi som skall tacka för att vi fått låna er underbara tjej. Massor med kramar till er alla tre

2010-07-25 @ 12:33:46
från: Anna

Javisst är det mysigt att få träffas igen efter att ha fått längta efter varandra ett tag :)



Vilka fina kläder du kommit över! Loppis är ju toppen :)



Kram gumman!

2010-07-25 @ 16:22:25
blogg eller hemsida: http://levinda.se
från: Helena

Loppis måste ju absolut vara super när det gäller bäbiskläder, eftersom de växer så fort & inte rör sig nå't.Hinner knappast slita på kläderna.

Jag har faktiskt blivit snål vad gäller barnkläder se'n jag upptäckt vilka fynd man kan göra på loppis. Är ju nya klädbytardagar i september tror jag.

2010-07-25 @ 23:01:07

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback