Härliga helg.

Igår var det full fart. Gjorde som vanligt 10 saker samtigt...men de gick ju fint de å. Vid lunchtid kom Angelica, Fredrik, Ella & Thyra. Ebba hade då sen jag nämnt det tjatat en gång i kvarten kommer Ella snart....kommer Ella snart.... Som vanligt lite tjafs och retas men det gick i princip toppen hela tiden. De är lika varandra de där flickorna...

Thyra hade show som vanligt!! Går nog knappt att ha tråkigt i hennes sällskap för hon är så medveten om allt tok hon har för sig. Satt i skuggan och prata....hade endast kaffe & saft att bjuda på, snålfamiljen! Men men så är det när man ska på semester....En härligt em var det iaf!



Senare kom Marcus & Emma och grillade med oss. Satt och pratade ute länge och gick in för att spela lite Buzz...jag vann! En gång iaf.....Kul kväll!!

Idag var det tentadags, trodde inte att 7 timmar skulle behövas men det gjorde det....får se...hoppas jag lyckats fixa ihop tillräckligt med poäng för G. Förvånansvärt roligt ämne, redovisning! A var snäll och akutåkte till bibblan med böckerna och jag fick matlåda av snälla S&S. Sen har vi hälsat på Aina & Rolf, handlat, packat, städat, fixat, packat, gjort matsäck, packat, duschat, packat.....å packat. Nu lite fotboll & bre mackor. I morrn sticker vi tidigt!!!

Tre månader kvar idag.....å jag fattar det ff inte!!!!


din kommentar
från: Helena

Klart att du fixade tentan! :)

Ha en riktigt härlig semester!

2010-07-10 @ 23:57:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback