Helgvärme.

Igår höll jag, som många andra, på att avlida av den otäcka klibbiga hettan. Inte så att det var sol heller, bara äckligt! Klarar inte av sånt här i vanliga fall, å nu måste jag gnälla lite extra när jag är 10+ kg tyngre och en aning mer....ehh...inte så flyttbar, ovig, ja vet inte...Verkar fläkta lite mer idag, men då passar jag på att sitta vid datorn. Måste! På lördag är det tenta hela jäkla dagen och jag kan för mitt liv inte begripa hur en sån här tenta kommer att se ut, inte kan de lägga ut nån gammal som exempel heller. Fattar inte riktigt vad jag ska läsa på...

Är glad att pappan tagit med sig barnet och åkt för att bada en sväng!! Tur att han har nån att åka iväg med så där så barnen får leka och jag faktiskt får lite tid här ensam. Var ju meningen att han skulle ha semester den här veckan, jag skulle kunna plugga å så men icke! Nä han får gott jobba em. Nog måttligt road efter att ha suttit inspärrad på Sandvik den här helgen! Vi har haft besök i form av Mio nästan hela lördan. Å igår kom Sanna och Junia!! Mkt trevligt! På em gick vi en prommis och chansade på att det var livat på andra sidan gatan och det var det, våldsgästade där några timmar och hade en riktigt rolig eftermiddag!!


din kommentar
från: Fastern

Kom gärna igen! Vi hade så roligt vi oxå. Ni är alltid välkomna. Kram!

2010-07-05 @ 12:41:41

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback