Helg igen då.

Jahopp..fredagkväll. Som vanligt inte fredagsmys för den här familjen. Önskar mig faktiskt en mysledig helg. Men icke denna eller nästa. A åkte precis till jobbet, mest synd om honom förstås. Jag ska väl inte gnälla som får gå och lägga mig!

Idag har det vart storstädning här, ingen har vart på vidare värst bra humör. Eller jo kanske Ebba, men det drogs ner av muttrande föräldrar. I morgon tar vi nya tag hon & jag! Då är det gympa, på nytt ställe, får se om vi hittar. Sen får vi se...måste väl låta pappan sussa lite, till 14 iaf. Sen åker han efter 17 igen. Ebba & jag åker nog till Örta och Melodifestivalar. Inte mer än rätt att hon får vara vaken med bästisen om hon vill titta & dansa!! Kan lova att hon gillar att sjunga Manboy..förutom det blir hon som galen av Lady Gagas Bad Romance...(Ska ändra på hennes musiksmak framöver så klart). Idag dansade hon & pappan så det slutade med fläskläpp för lilla tjejen, haha roligt hade dom!

Söndag ska vi smyga igen för nattjobbarn...sen är det kalasdags på em!

din kommentar
från: Helena

Lady Gaga verkar gå hem hos de små. Vi hade en tjej på jobbet som sjöng & dansade till "Hockerface" härom veckan "Cherelai cherelai karishima hockerface, hohohohockerface, hohohockerface" ;)

2010-03-13 @ 21:57:48
från: anki.

Haha...ja inte lätt!!!

2010-03-14 @ 08:44:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback