Åska = huvudvärk.

Mmm...va pigg jag är! 4 timmars sömn & tokåska = huvudvärk.

Ebba drog igång en hostattack vid halv 3 i natt. Hon fick sitta upp ett tag och vi hade en trevligt nattkonversation. Det var nog inte förrän ett par timmar senare hon kunde somna om. Jag var vaken till strax innan A kom från jobbet, DÅ somnade jag....sen kom han å så var vi i farten allihopa. Yes!

E har suttit i sin fotölj i fönstret och tittat på regnet och facinerats av åskan.....själv var jag inte lika positiv till det hela. Vi får se nu efter 2 alvedon och ett par koppar kaffe om huvudet blir normalt....

Ska åka och möta upp mor i Valbo om ett tag!

din kommentar
från: Helena

Jag & Alice var uppe & drack välling när det brakade lös. Hon tittade bara på mig & kommenterade det med "Smäller" ;)

2010-05-14 @ 21:50:30
från: Anna

Usch va det är jobbigt å hosta massor! Å huvudvärk är inte heller nån hit förstås, hua vilket uppvaknande ni fick!



Men visst är det lite mysigt med åskan ändå:)



Åh om det vore så väl att det var nyckeln till vårat framtida hus, vilken lycka när jag får skriva om det på bloggen...hihi!



Vi har ett hus vi ska kika på nästa vecka och ett till nästkommande vecka så det är bara att hålla tummarna :)



Hoppas ni får en trevlig helg!



Kramis!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback